كمپين همبستگي با فرزاد كمانگر انتخابات فرمایشی باید تحریم شود گروه خرمیان



گروه خرمیان

  ابراهیم یزدی جنایتکار جنگی


ابراهیم یزدی جنایتکار جنگی ملعون تر از خمینی!!!!
ابراهیم یزدی خود فروش و بی وطن که مغز و طراح تمام اعمال خمینی برای غصب ایران بود جنایت اش کمتر از اسلوبودان ملوشویچ و یا رادوان کارجیچ و حتی هتیلر نیست . ابراهیم یزدی خائین به ملت و خاک ایران که بایستی توسط مردم ایران سلب ملیت ایرانی وی گردد کسی که مثل سلمان فارسی خائین راه غارت و چپاول و از همه بدتر طراح تمام جنایت های رژیم از اول 1357 بوده و می باشد.این گجستک از پول و منابع ملی مردم ایران و توسط شاه فرهنگ دوست از طریق بورس تحصیلی در امریکا مشغول به تحصیل علم دانش شده ولی در باطن چگونگی ایجاد توطئه و دروس تروریستی را نزد ملعون دیگر سرهنگ قذافی یاد گرفته و طبق دستور ملعون دیگر حافظ اسد جهت براندازی و برهم زدن نظم ملت ایران دست بکار شد.عزیزان از روی احساسات قلم فرسایی نکردم ولی وقتی اقدامات وی را در چند روز اخیر مشاهده کردم دیگر سکوت را شکستم تا ملعون را بهتر به مردم ایران معرفی کنم. ملای کثیف و بیگانه پرست با به تن کردن لباس بیگانه اعراب به سبب یاد آوری دوران غصب ایران توسط وحشیان عرب مسلمان و استیلای جانیان بر ایران را در اذهان زنده کند و آنها همواره با پوشیدن این لباس نتنها مردم را از نظر مادی استعمار کرده بلکه هر لحظه از نظر معنوی و فکری نیز افسرده و یا آور شکست ایرانیان و استیلای عرب بر مردم ایران بشود. ولی این گجستک بی وطن و عیاش و بد کاره که یک پرونده 140 صفحه ای از کثافت کاری های دوران دزدی وی در دست بنده دارم سودای کاندیدا شدن در انتخابات به اصطلاح ریاست جمهوری رژیم می کند!!!! از همه جالبتر آنکه شرط هم تعیین می کند تا مردم را گول بزند هنوز جنایت های این خبیث بی وطن در سال 1357 از یادمان نرفته وی در سال 1357 در پشت بام مدرسه علوی (آغل خمینی)برای خوش خدمتی به بت کبیر خمینی که اولین دادستان تهران شده بود دستور محاکمه سرداران و ارتشداران شاه فقید را می داد.و جالب آنکه وقتی تیمسار شهید مهدی رحیمی در واپسین لحظات زندگی به خاطر احترام نظامی به پرچم ایران وی ابراهیم یزدی!!با شمشیر دست راست وی را قطع می کند و بعد اعدام می کند وی بعد به نزد ملعون بت کبیر رفته و می گوید دیگر شاه شکست خورد و ستون فقرات شاه را شکستمو رحیمی را اعدام کردم!! که خمینی زیر لب می گوید این احمق فکر می کند اینو رییس جمهور خواهم کرد!!!!این ملعون پس از غارت تمام عتیقجات کاخ ها و نیز موزه ایران باستان و کاخ سعد آباد بعد از اینکه بت کبیر وی را مثل آشغالی به کناری انداخت به امریکا پناهنده شده و در تگزاس ساکن شده و تمام عتیقجات مسروقه مردم ایران را در خانه وی نگهداری می شود .یک ماه قبل وی برای مشروعیت بخشیدن به رژیم جنایت کار ملایی و نیز برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری رژیم قرار بود به انگلستان رفته و در یکی از دانشگاههای آنجا سخنرانی کند ولی بعد از فهمیدن این موضوع که خانواده تیمسار شهید رحیمی از دادگاه انگلستان حکم جلب و دستگیری وی را به عنوان جنایتکار جنگی گرفته اند(البته به غیر از وی ژنرال یه گول و رفسنجانی و فلاحیان و دری نجف آبادی ...چنین حکم بین المللی برای دستگیری شان صادر شده) فورا برنامه سفر خود را لغو کردو در ایران سرگردان است. البته خبر دار شدن وی از کانال اداره اطلاعات رژیم که روابط کاری تنگاتنگی با سرویس های اطلاعاتی انگلیس دارند بوده است.و امریکا نیز ممکن است بزودی البته اگر اتفاقی خاصی پیش نیاید شهروندی امریکایی وی را نیز از اعتبار ساقط خواهد کرد.دوستان عزیز ایرانی وظیفه هر ایرانی است که این جنایتکار را نگذاریم آب راحت بخورد و هر آن رسوای جهان نماییم و کسانی که از محل اختفای وی خبر دارند همه را مطلع نمایند.

www.ariuoz.tk
www.ariuoz.persianblog.com
www.ariuoz.blogspot.com
www.khorramdin.mihanblog.com
 

  نگذاریم قلعه بابک به سرنوشت ارگ تبریز دچار شود


نگذاریم قلعه بابک به سرنوشت ارگ علیشاه دچار شود !!!!
رژیم جنا یتکار ملائی از بدو غصب ایران در سال 1357 هماره بر اثر ترس و و حشت از قیام مردم آذربایجان فشار مضاعفی را بر مردم این دیار وارد آورده و سمبل این اعمال ممنوعیت بازدید مردم
از قلعه بابک می باشد.ممنوعیت موسیقی آذری ممنوعیت چاپ کتابهای آذری ممنوعیت محل های
تجمع مردم که با فرهنگ آذری بیشتر آشنا می شدند و انتخاب مدیران برای تصدی پست های رژیمی و
غیر آذری وغیر بومی کردن ادارات و کارخانجات آذربایجان توسط غیر بومی و غیر آذری ها تحقیرو القاء این ذهنیت که مردم آذربایجان و زبان آذری حقیر هستندو دست آخر تخریب اماکن تاریخی و باستا نی و
غارت آنها که نشانگر افتخار و پیشینه آزادگی آذری ها است و ممنوعیت شناسای و معرفی به توریست ها و نیز ممنوعیت ترددبه این مکانها و تلاش در گمنام ساختن و بی اهمیت جلوه دادن این محل ها می باشد .
رژیم از سال 1360 به طرق گوناگونو با ایجاد جو تهدید و ارعاب مردم سعی در منع بازدید مردم آذربایجان از کعبه آمال خود یعنی قلعه بابک بوده است زمانی به بهانه حضور گروههای چپی در قلعه ... و از دو سال پیش با یک ترفند شیطانی طرح اجرای مانور آنهم در یک منطقه با آثار باستانی و تاریخی بی شمار و
نیز منطقه ای که از نظر جغرافیای در هیچ جای دنیا شبیه و لنگه برای آن نمی شود پیدا کرد.منطقه ای مسکونی و عشایری و نیز وجود گونه های وحش نادر و در حال انقراض که جزو گونه های حفاظت شده می باشندهمه نشان دهنده بی اساس بودن داستان مانور می باشد.
18 و 20 تیر ماه برای رژیم به معنای اولین قیام مردمی (دانشجویان وجوانان ومردم عادی و کارگران و...)بطور رسمی و سراسری علیه بیداد رژیم جنایت پیشه ملائی بوده و برای مردم ماه امید برای آزادی
ایران که هر ساله آن را به بهترین وضعیت نکو و پاس می دارند.و از طرفی قرین شدن مراسم بزرگداشت
دلاور ایران بابک که در هفته دوم تیر ماه هر سال بخوبی برگزار می شود نگرانی و تشویش ملایان را بیشتر کرده بنابر این رژیم شیطانی ملائی از دو سال پیش با مکر و کید مسلمانی خود طرح مانور
بسیجیان را در این منطقه برگزار می کند.
رژیم فرهنگ ستیز و مردم ستیز ملائی با اجرای این طرح مانور علاوه بر آنکه میلیارد ها تومان (حدود 3/1 یک میلیارد و سیصد میلیون تومان در سال 1382 ) هزینه بر دوش مردم ایران میگذارد نیز باعث خسارات جبران ناپذیر تاریخی و فرهنگی و باستانی و نیزخسارات مادی سنگین بر اهالی منطقه و خسارات جبران ناپذیر بر طبیعت بکر و گونه های حفاظت شده آن منطقه وارد می سازد.
هجوم بیش از 30 هزار بسیجی که اغلب از استانهای غیر آذری هستند و با توجه به میانگین تحصیلات آنها
و حضور اینهمه تخریب گر با لفعل در آن واحد در قلعه بابک به بهانه مانور و برپائی چادر ها و اتاقک های فلزی و چوبی و نیز جمع آوری چوب برای سوزاندن توسط انبوه بسیجی و استفاده از آبهای منطقه با
آن ظرفیت بالا و ریختن انواع زباله در دامنه پاک قلعه و ....یعنی تخریب طبیعت یعنی تخریب زندگی و خیانت به مردم منطقه یعنی بی احترامی به آرمانهای مردم ایران و آذربایجان یعنی تخریب آثار باستانی و....
یعنی احترام نگذاشتن به باور های مردم و تحقیر این باور ها توسط رژیم را می رساند.
اما اساس و اهداف مانور همانگونه که می دانیم بیشتر در زمینه آموزش نیرو های آماتور و آشنائی با منطقه که بایستی بر اساس برنامه و اهداف که در مناطق با همین مشخصات مشابه طبیعی احتمالا بصورت واقعی در منطقه اصلی عملیات پیاده شود اجرا میشود.(که مهمترین هدف مانور آموزش نیرو های آماتور و آشنای با عملیات در اینگونه مناطق میباشد).برای اجرای مانور ابتدائی ترین مسله تدارکات لازم نیرو ها و تامین و تعیین محل استقرار تعریف محل اجرای اهداف مانور و حدود منطقه اجرای مانور و مدت زمان اجرای مانور و فاصله معین با مناطق مسکونی و...می باشد. در حالی که گنجایش و اسکان 30 هزار نفر در این منطقه بطور همزمان یعنی فاجعه !!!و عمق فاجعه و قتی درک میشود که مدت مانور نیز گاهی از
دو ماه و بیشتر نیز تجاوز میکند و آنهم با نیرو های آماتوری که عموما سطح فرهنگ پائین داشته و از مناطق غیر آذری می باشند.
افراد بومی و محلی اگر هم بسیجی باشند به هر حال عرق آذری داشته و صرف نظر از هر طرز تفکر و ایده
احترامی خاصی به بابک و آرمانهای وی و آثار بجا مانده از شهامت و شجاعت و دلاوری سردار میهن پرست آذری داشته وارزش معنوی به آنها قایل بودند و کوچکترین خسارات و تخریب به این آثار نمی زنند
و این در حالی که اکثر فرماندهان و افراد حاضر شده در مانور از غیر آذری ها دعوت شده اند که کوچکترین شناختی و احترامی و نه در ظاهر و نه در باطن به فرهنگ آذربایجان نداشته وندارندو با توجه به نوع معرفی به این افراد بالطبع احترام به آثار و ارزش ملی و بجای مانده از دلاور ایران را
هیچ گونه نگه نمیدارند واحتمالا به تعمد و یا بدون نیت و قصد قبلی و از روی بی تفاوتی و بی احترامی که این آثار چون اعراب کفر می دانند خسارات جبران ناپذیری به این اثر تاریخ ساز و غرور انگیز وارد کرده و خواهند کرد. از سوی دیگر حضور 30 هزار جوان که هر کدام با فرهنگ و تربیت خاص خود راهی این مکان ورجاوند و مقدس آذری ها شده اند در واقع خود بعنوان یک تخریب گر ذاتی برای ویران ساختن ارزشهای مردم آذربایجان میباشد. در هر حال اجرای دو ساله مانور آنهم بعد از جریانات 18 تیر و 20 تیر
1378 تبریز در منطقه کلیبر و شدت گرفتن این همه محدویت ها و ممنوعیت ها چه تعریفی میتواند داشته باشد؟ ویا اینهمه شدت عمل رژیم با مصادف شدن ایام بزرگداشت روز جهانی بابک و 18 تیر ماه سالروز قیام مردم ایران بر علیه رژیم بی ارتباط نیست؟
مگر نه اینکه رژیم مدعی دمکراسی و حکومتی است که پایه های آن بر روی مقبولیت مردم قرار گرفته و نمایش های راهپیمایی را بعنوان پشتوانه خود ارائه میداده؟
پس چه توجیه ای می توانند برای ممنوعیت زیارت مردم که حداقل یک روز برای تجدید عهد پیمان با آرمانهای بابکو تجلیل بزرگی وی مانع حضور مردم در آن محل میگردنند ؟
موضوع اصلی این است که چنانکه اعراب از نام بابک آشفته و پریشان بوده و هستند ادامه دهندگان راه
سیاهی اعراب این رژیم نیز از تجلیل یاد و خاطره بابکمضطرب و پریشان میشوند و ترس از اتحاد خود جوش مردمی که نیکی را از پلیدی تمیز داده اند.می توانند برای رسیدن به مراد و مطلوب خود تمام راهها را برای خود باز کنند .
بابک دلاور پاکی بود که سیاهی را به گریه انداخت و نگذاشت ظلمت سیاهی اسلام حداقل چندین دهه بر آذربایجان سایه افکند و اعراب فاتح ایران عاجز از فتح 5/1 ایران شده بودند. و اگر به لطف خائنین نبود صدای آزادی ایران را هزار و دویست سال قبل می شنیدیم.
کارنامه درخشان!!!!اسلام که همواره بر غارت و کشتار و تجاوز راه گشائی برای متجاوزین به این مرز بوم وخیانت به ملت ایران بوده و اما کارنامه چندین دهه بابک که هدفی جز آزادگی و استقلال و آزاد زیستن
مردم دیار خود و بیگانه ستیزی و مبارزه برای مردم خود بود . دلاوری که شجاعت را در عمل و نه در نوشته های متعصبانه و مغرضانه اعراب به اثبات رسانده.احترام به خاک و سرزمین خود و تلاش برای آزادی آن و وفای به عهد و نوازش بی پناهان و امان دادن شکست خوردگان دلاوری که در د وست و دشمن اعتراف به بزرگی و شجاعت و پاکی کردند.( حضور انبوه مردم عاشق که برای تجدید پیمان با آرمانهای بابک خواب ناز غارتگری رژیم را سخت برآشفته) بابکی که هزاران شخصیت جهانی در
ذکر بزرگی و یاد آوری شجاعت و تهور وی هنگام مثله شدن به دست اعراب مسلمان سر تعظیم فرود آورده و از کشور اکراین وجمهوری آذربایجان و از نقاط مختلف دنیا مرارت و رنج این سفر را برای حلاوت و تجلیل شکوه عهد و پیمان و تجدید زیارت خود با بابک بر خود هموار می سازند.
مسله مهم و اساسی دیگر از عوارض بر پائی مانور خسارات مادی سنگین که به مردم منطقه وارد می شود.رژیم ضد مردمی ملائی که برای مردم تحت تسلط خود هیچ حق و حقوقی قایل نبوده و حتی از ابتدای ترین حقوق مشروع زیستی هر انسان نیز به افراد تحت حاکمیت خود دریغ نموده مردم زحمتکش کلیبر و روستا های اطراف قلعه به خاطر موقعیت منحصر به فرد منطقه کلیبر و قلعه بابک و کوههای جمهور و اطراف آن تنها ممر در آمدی آنها از توریست و بازدید کنندگان از قلعه در مدت تابستان کوتاه منطقه است.
روستائیان منطقه فوق مصنوعات و محصولات و تولیدات کشاورزی و دامی خود را در طول این دو ماه اندی به دیدار کنندگان از قلعه می فروشند اما به برکت رژیم مردم ستیز ملائی اکنون دو سال است که اهالی این منطقه در وضع بد اقتصادی بسر میبرند. در تحقیقی که بنده از روستا های اطراف قلعه و خود کلیبر داشتم در روستای زاویه(زویه) و نیز عشایر کوچ کننده اطراف قلعه (که ییلاق خوبی برای پرورش دامها است)آن محل داشتم شکایت از نابسا مانی اقتصادی در این دو سال اخیر می کنند . کینه شتری و عربی !! این رژیم از نام بابک که در نهایت ضربه اصلی را مردم فقیر و دردمند منطقه تحمل می کنند آنها اظهار می داشتند که سالیانه ما روستاییان در آمد قابل توجهی از فروش دست باف های مانند گلیم – ورنی – قالیچه –پشم – پوست حیوانات شکاری و اهلی – بوقلمون – مرغ – غاز- ماست – کره – پنیر- عسل – نان محلی و ..... و همچنین بلدچی شدن برای توریست ها کسب درآمد می کردیم و عایدات کلانی نصیب ما میشد که در فصول سخت وطولانی وسرد زمستانهای این منطقه پشتوانه امرار معاش خانواده های ما بود!!! و اکثر جشن های عروسی و مراسم اسب دوانی خود را به سبب جلب و جذب بیشتر توریست به این ایام ( فصل تابستان ) موکول می کردیم ولی اینک نه توریستی هست که از ما چیزی بخرد و نه از ما راهنما و بلد چی طلب کند و نه پولی هست تا جشن عروسی برگزار کنیم!!! ( و این در حالی است که مقامات رژیمی استان آ.ش همیشه از عدم توانای جذب توریست به آذربایجان شکایت کرده و اینکه نتوانسته اند جذبه های توریستی استان را به توریست ها معرفی کنند و سمینار های راه کاری برای این موضوع برگزار می کنند )
و بنابر این با پایین بودن معرفی مناطق توریستی استان از یک سو و پایین بودن انگیزه توریست ها برای دیدار از مناطق آذربایجان و دلیل عمده دیگر ممانعت رژیم از معرفی این آثار به توریست ها آمار جذب توریست را به استان به حد صفر رسانده است. در حالی که آذربایجان پتانسیل بالای برای انتخاب توریست ها دارد. ولی هیچگاه اشاره به جنایت محرز و فاحش و آشکاری تاریخی و فرهنگی رژِیم در این استان نمی کنند(همانگونه که ارگ علیشاه تبریز را بعد از غارت دفائن و گنجینه های نهانی در عمق بیش از 30 متری بعد از خاک برداری به مصلای نماز جمعه در چندین طبقه تبدیل کردند که عظمت و شکوه ارگ در برابر اسکلت ها و تیر آهن ها و بنای بت خانه نماز جمعه اصلا محو و ناپید شده!!!!).
مردم منطقه کلیبر هر یک به نوعی در سالهای گذشته با سرزدن به ادارادت و بانک های مختلف مبالغی وام جهت رفع احتیاجات خود گرفته که حتی قادر به پرداخت اصل وام نیستند حالا چه رسد به نزول و اسکونت ویژه اسلامی !!! رژِیم !که توسط مسلمانان ناب محمدی! توجیه و حلال شده.
پسری 18 ساله بنام رحمان اهل روستای زاویه کلیبر از گرفتن انعام های خوب از توریست ها برای راهنما
شدن و بردن آنها به مناطق دیدنی و با صفا کلیبر در چند سال قبل می کند و با حالت ناراحتی و اعتراض می گوید اینجا ( در روستا زاویه) یک شیطان است و آنهم شورای ده می باشد که هم مسول مخابرات و هم خبر چین پاسگاه و سپاه است !! و به غیر از وی کسی از وضعیت بوجود آمده رژیم راضی نیست!!! بلاخره ما به کجا شکایت کنیم ما توانای گذران زندگی مان را نداریم بایستی نماینده مجلس که حتی راه روستای ما را نیز بلد نیست جوابگوی این فضاحت رژیم باشد.
مرد کهنسالی به نام مش ممد(مشهدی محمد) اهل همین روستا می گوید : که اینا آدم نیستند(رژیم) به فکر مردم با شند سالی چند مرتبه تبلیغ می کنند که فرزنداتان را جهت طلبگی به قم بفرستید راه تا رهبر شدن در مملکت باز است!!! ولی برای مردم ما راه کاری درست نشان نمی دهند این شیوه مردم داری نیست؟
چند جوان در حالی که سخنان پیر مرد را تایید می کنند ادامه می دهند هر کسی در این روستا دنبال دارو و
درمان برود نمی تواند پیدا کند !!!ولی مواد مخدر فراوان !! است و یکی دیگر با خنده می گوید در پاسگاه کیلوی موجود است!!!
و ای ایرانی و ای آذربایجانی !!
بیایید همت کنیم دیگر نگذاریم قلعه بابک به سرنوشت ارگ تبریز دچار شود و چنان ارگ پر غرور اینک در زیر سایه بنای بت خانه نماز جمعه مسلمانان !!از نظر ها ناپدید شده و در واقع دیگر نیست اگر چه
.....؟
پس چاره من ام توای و مائیم ای دوست با هر ایده و عقیده ای و مرامی که قابل احترام است!!!بیایید در یک گرد همایی باشکوه و در شان نام بابک و آذربایجان دیگر بار با آرمانهای دلاور نامی ایران و عرب ستیز هم پیمان شویم و به کوری چشم رژِیم دست در دست و بازو در بازوی حلقه کرده و تا ستیغ قلعه سرود آزادگی و استقلال ایران را هم آواز شویم.

www.khorramdin.org
www.khorramdin.mihanblog.com
www.babak-khorramdin.com

www.ariuoz.persianblog.com
www.ariuoz.tk
 

  جایگاه بابک خرمدین


جایگاه بابک خرمدین
تمامی مردم آذربایجان بلکه ایران حداقل برای یکبار هم شده با حضور در قلعه باستانی و تاریخی بابک

شکوه و عظمت آن را ستوده اند . این قلعه که به نام های جمهور و قلعه بذ به سبب قرار گرفتن بلند ترین

قله در کوهی به نام جمهور و منطقه بنام بذ به این نامها نیز معروف است .در سه کیلومتری جنوب غربی

شهر کلیبر و بر بلند ترین قله کوهستانی منطقه به ارتفاع 2600 متر بنا گردیده است .جنگلهای طبیعی دره

های این کوهستان به زیبایی و شکوه این قلعه می افزاید.

این قلعه در تاریخ 21/4/ 1354خورشیدی تحت شماره 623 به همت کارشناسان

دلسوز اداره کل باستان شناسی و فرهنگ عامه زیر نظر وزارت فرهنگ دولت شاهنشاهی در فهرست آثار

ملی ایران به ثبت رسیده است.

معروفیت این قلعه بنام بابک از جهت حضور و استقامت و بیگانه ستیزی بابک خرمدین در این

محل و مقابله او با اعراب مسلمان (خلفای عباسی) متجاوز بر ایران بوده است.

موقعیت جغرافیای و طبیعی قلعه:

اطراف این قلعه را از هر طرف دره های به عمق 400 متر تا 600 متر فرا گرفته و تنها راه رسیدن به آن

راهی بز رو است!! کلیه بارو و برجهای مخروطی و استوانه ای و مدور آن با سنگ های تراشیده و سنگ

مالون و گچ و ملاط و ساروج بیکدیگر متصل گردیده است . قبل از اینکه به دروازه قلعه برسیم از معبری

بصورت دالان باریک که 200 متر از دروازه قلعه فاصله دارد و زیر سلطه و نظر نگهبانان است باید عبور نمود. محوطه ای که بارو و قصر بابک بر فراز آن ساخته شده است نزدیک به ده هزار متر مربع و

سعت دارد و از یک تالار مرکزی و چندین اتاق و تاسیسات مختلف تشکیل شده است .این قلعه پر آوازه

منطقه را بعنوان یکی از بزرگترین مراکز آثار پر جذبه توریستی داخلی و خارجی نموده است . قلعه از نظر

نظامی و سوق الجیشی فوق العاده مهم بوده و قلعه دارای آب انبار و انبار مواد غذایی و تاسیسات دفاعی و

قصر و حوض خانه و اصطبل و ...است.

با توجه به موقعیت جغرافیای و نقش تدافعی آن اکثر محققین بنای اولیه این قلعه را به دوره های پیش از

هجوم اعراب و به دوره اواخر ساسانی و پس از آن احتما لا خرم دینان مربوط دانسته اند

قلعه در نزدیکی شهرستان کلیبر جزو شهرستان اهر محدود بین کوههای Gumbasur و palesh در

مشرق دره رودخانه کلیبر و شعبه ای از قرهء سوء واقع در مغرب رودخانه بزرگ قرهء سوء در ارتفاعی

دقیقا 2300 متر از سطح دریا قرار گرفته است.

تعداد طبقات بنا قلعه یک و دو طبقه (اتاق ها) می باشد کاربری فعلی بنا بعنوان توریستی و زیارتی محل گرد آمدن هزاران آزادی خواه و وطن پرست و مبارز علیه سیاهی اعراب و اسلام است. قلعه بابک مدرک

افتخار و سربلندی آذربایجانیان علیه اعراب مسلمان متجاوز و محل درس آموزی آزادگی و انسانیت و

مبارز که در خود گرد می آورد.

شهرستان کلیبر بخش مرکزی کلیبر از توابع شهرستان اهر واقع در استان( تکه تکه شده) آذربایجان شرقی

در 43 کیلومتری شهر اهر و در طول شرقی 30 درجه و 47 دقیقه از نصف النهار گرینویچ و 46 درجه و 45
دقیقه و 38 ثانیه عرض شمالی واقع شده است اراضی این بخش اغلب کوهستانی و یکی از مهمترین و

حاصلخیز ترین بخش های شهرستان اهر می باشد که در قسمت شمالی کوههای معروف به قره داغ و در

جنوب رود ارس (آراز) قرار گرفته است.

بیش از 40 کتاب به زبانهای عربی مورخان متعصب عرب و بیش از 28 کتاب به زبان فارسی و بیش از 7

جلد کتاب به زبان انگلیسی در مجد و شکوه اقدامات بابک مطالبی نوشته اند از جمله شهریاران گمنا م

اثر احمد کسروی سعید نفیسی عباس اقبال آشتیانی ذبیح الله صفا محمد جواد مشکور سیف الله کام بخش فرد

و عربها ابو علی محمد بلعمی ابو الفضل بیهقی حمد الله مستوفی اعتماد السلطنته خوند میر (حبیب السیر)

محمد بن اسحاق ابن ندیم(الفهرست) وتاریخ الرسل و الملوک تالیف محمد بن جلیل طبری که مسعودی آن را

به فارسی ترجمه کرده و.....

بابک در زمان خلافت مامون هفتمین خلیفه بنی عباسی به سال 198 تا 218 ه.ق علیه حکومت جابر

عرب قیام و در آذربا یجان و در قسمت های شمالی و غربی ایران پیروان بسیاری گرد آورد و با عمال و

سپاه خلیفه وارد مبارزه گردید بابک از سال 201 تا 222 ه.ق سپاهیان خلفای عباسی را که برای

سرکوبی او به آذربایجان حمله می کردند نابود ساخته

بابکبا نفوذ اعراب مسلمان مخالف بود و مبارزه می کرد برای استقلال ایران با مردانگی تمام سپاه

اعراب را تار مار کرد.

بابک قهرمان ملی و دلاور آذربایجانی و ایران قیام دامنه داری را هدایت می کرد که بعد از 1240 سال

پیروانش همان ره وی را با همان اهداف بیگانه ستیزی و مبارزه بر علیه متجاوز ستمگر را می پویند.

آری بابکبا نام آزادی ایران و آذربایجان بار ها سپاه عظیم خلفای عرب زا شکست سختی داد تا بلاخره

در دوره خلافت ابو اسحق محمد معتصم (218 تا 227 ه.ق ) هشتمین خلیفه بنی عباس خیذر بن کاووس

ملقب به افشین پادشاه اشروسنه (ماوراء النهر) که از طرف پدر ایرانی و مادر اش اسیر جنگی ازبک بوده

به تحریک خلیفه و با حیله بابک را دستگیر و به بغداد می فرستند.

در سال 223 او را بر طبق عرف اعراب و مسلمانان وحشی مثله کردند و ابتدا دست و پایش را قطع کردند

و سپس او را به طرز وحشیانه ای که ویژه جوامع عرب و مسلمانان می باشند وی را قطعه قطعه کردند تا

بگمان خود نامی از وی نماند.اما در موقع اعدام بابک بر طبق فتوی و دستور خلیفه جانشین محمد!!!

خون بابک مردار بوده و اگر قطره ای بر لباس و یا حتی بر قسمتی از بدن هر کسی بیافتد بایستی آن

قسمت را ببرند !!! اما به هنگامی که یکی از دست های بابک را قطع می کردند با بقایای دست بریده

خون به چهره اش می مالید و در پاسخ معتصم که علت را پرسیده بود بابک دلیرانه گفت چهره خود را

به خون می آلایم تا پریدگی و زردی رویم را حمل بر وحشت و ترس نکنند !!!!!

و چه خوش سروده عماد الدین نسیمی دیگر افتخار آفرین آذری:

آندم که عجل موکل مرد شود آه ام چو دم سحر گهان سرد شود

خورشید که پر دل تر از آن چیزی نیست هنگام غروب رخش همی زرد شود


وای خلیفه تو که مدعی هستی خون من مردار و بر روی هر قسمتی که بیافتد بایستی آن قسمت را ببرند

پس قطره ای از خون ام بر روی بازوی تو افتاده است درست که مسلمان و عرب هستی و پایبند هیچ اصول

و گفتار اخلاقی نیستی حداقل به فتوی و دستوری که خود دادی عمل کن و آن قسمت از گوشت بازویت را

ببر!!! ولی خلیفه پست فطرت از ترس شماتت بابک مانند بزدلان فورا به داخل آغل خود رفت.!!!
چیزی بعد ازشهادت بابک !!خلیفه بنی عباسی در سال 225 ه.ق بر مازیار و در سال 226 بر افشین که به طمع مال و منال در اجرای آمال خلیفه به هم پیمان خود بابک خیانت کرده بود دست یافت و وی را به

قتل رساند و اینچنین است عاقبت خیانت کاران زبون!!
اهداف بابک بر هم زدن اساس خلافت با احیای آداب و سنن ایرانی و تجدید استقلال میهن خود بوده است

این مرد دلیر و میهن پرست در مدت بیش از 23 سال سپاهیان خلفای عباسی و اعراب را نابود ساخته و

درس دیگری از مردمی بودن و اعتماد به نفس را در عین حال سود جستن از مواهب طبیعی برای جبران

کمبود تجهیزات نظامی و موقعیت شناسی و فرماندهی و اعتقاد به دفع دشمن متجاوز را به آیندگان آموخت

که اینک در دانشگا هها و مراکز آموزش نظامی جهان و ارتش شاهنشاهی تدریس می شده.

دلیر مردی که حتی پس از دستگیر شدن و تا آخر ین لحظه حیات لب از شماتت اعراب و اسلام و عشق و

علاقه خود را به استقلال ایران با بهترین صورت در برابر خلیفه (جانشین محمد!!!) و اطرافیانش ثابت کرد.

در باب افکار و اصول عقاید دینی بابک که بر اساس آئین بهی (زرتشتی)بوده و

اگر چه افکار وی را به افکار مزدک نزدیک دانسته اند که این نتیجه عدم اطلاع کافی از نظرات بابک و

نظرات مزدکی ها بوده و نیز تشابه برخی از افکار بابک و معاصر بودن با مزدک باعث تقویت این نظریه

شده است (کتاب جهان عاری از اسلام جلد دوم تالیف بنده) .سعید نفیسی در باب مذهب بابک خرم

دین در کتاب بابک خرمدین دلاورآذربایجان می نویسد خرم دین نام عامیست برای

دین تازه ای که اصلاحاتی در دین زرتشت بوجود آورده بودند و شاید این کلمه تقلیدی باشد از ترکیب به

دین یا دین بهی که در باره دین زرتشت می گفتند که در قرن دوم هجری در ایران آشکار شده که پس از

غصب ایران توسط اعراب در نواحی از ایران و در کوهستانهای مرکز و مغرب و شمال غربی ایران پنهانی

می زیستند (با قیام بابک ) در این زمان دین خود را آشکار کردند .چون اصلاحاتی درنحوه اجرای

آئین زردتشتی و نوع معرفی این آئین از طرف موبدان به مردم بوجود آورده بودند شاید بتوان آنها را

بعنوان پروتستانهای آئین زرتشتی نامید.( کتاب جهان عاری از اسلام جلد دوم تالیف بنده).

نفی طبقات و اینکه نبایستی انسانها در چهار چوب طبقات مقید باشند و با ارزشهای انسانی و تعاریف

انسانی در آئین زرتشتی منافات داشته بنابر این انسان آزاد بایستی روح پاک و استعداد و ذوق و علاقه خود

را در منتهای درجه بکار اندازد و محصور و محدود بودن در طبقه خاص انگیزه پیشرفت و تلاش انسانها را

برای رسیدن مرز اهورائی باز می دارد .و نیز برای مواقع ضروری و نیاز وطن تنها یک طبقه وظیفه

دفاع از وطن را داشته و بدین ترتیب یعنی ضعف بنیاد های دفاعی وطن که در نهایت سبب ساز تسلط اعراب

بر ایران نیز گردیده بود و وضعیت صنعت و آموزش و کشاورزی و.... نیز بر همین منوال بوده است.

بابک اعتقاد داشت هر انسانی اختیار داشته در صورت توانای و ذوق و استعداد داشتن می تواند به

حرفه و کسب اجداد خود و یا دیگران نیز بگرود و دو جوان می تواند خارج از محدوده مقید طبقات در

صورت داشتن علاقه با هم ازدواج کنند. و بر طبق آموزش های بنیادی زرتشت و نیز بر اساس روش

کشور داری و مردم داری کوروش کبیر آموزش و یاد گیری را بر هر کسی آزاد گذاشت و چنانکه

که تفکرات اجتماعی توام با در نظر گرفتن حرمت حریم فردی و یعنی همزمان با در نظر گرفتن جنبه

اجتماعی جامعه به فرد نیز توجه داشت . همانطوری که زیر بنای اندیشه و تئوری های مکاتب فلسفی

اجتماعی و سوسیالیستی فلاسفه معاصر نیز از اندیشه های بابک متاثر بوده و می باشد.

"بابک خرمدین عناد و عداوت شگفت انگیزی با عنصر عرب و مسلمان می ورزید و از دروغ و

پلید ی ها بیزار ی می جست و این امر نتیجه جز سودای استقلال ایران و احیاء مجد و عظمت این سامان

نداشت بابک با قیام خود راه را برای استقلال طلبی امثال طاهر ذوالیمین و یعقوب لیث صفاری و

مرداویچ بن زیار همراه کرد."

بابک همواره به یاران خود گوشزد می کرد که از نام گذاری فرزندان خود به اسامی عربی بپرهیزند!!

نویسندگان و مورخین اسلامی و اعراب پیوسته بعلت تعصب شدید و همچنین عمق ضربات سنگین که سپاه اعراب از بابک دریافته بود همواره خواستند تا آنجای که افکار منجمد و مسلمانی آنها اجازه می داد علیه بابک تاخت نمایند و از این روست که آئین بابک را با غرض ورزی و به تعمد مزدکی معرفی کرده

اند. از آنجای که تنها منبع تحقیقاتی که ما از تاریخ خود داریم متاسفانه بیشتر عربی است و این نویسندگان

هم به هیچ عنوان راه اعتدال و بی طرفی را در نگارش های خود بکار نگرفته اند و در تمام این منابع به

سبب شکست ها و غلبه بابک بر اعراب و خلیفه آثار خود را در این نوشته کاملا مشهود بوده است چرا که

خلیفه تنها منبع تامین مالی این نویسندگان عرب بوده و از سوی تحت تاثیر شمشیر خلیفه به جستن راه های

جهت ترور شخصیت بابک از هر اقدامی فروگذار نکردند.و اینان هیچگاه نتوانسته اند و یا نخواسته اند جنبه

بی طرفی در درج وقایع تاریخی را حفظ کنند بنابر این با آگاهی بر این موضوع که در ایران قبل از غصب

اسلام !!مردم نظر بدی نسبت به اهل بدعت و بدعت آورندگان به آئین زردشتی داشتند و حتی نمی توانستند

آنها را در میان خود بپذیرند بخصوص مزدکی ها را با آن رسوائی اخلاقی که بدعت آورده بود !!و نیز

پادشاهان وقت و امرای محلی همواره در صدد نابودی آنها بودند (از جمله مانویون و مزدکیون زندیک ها)

از این رو نویسندگان عرب بطور عمدی بابک را در نظر ایرانیان زندیک و پیرو مزدک قلمداد کنند تا از

طرف مردم ایران مورد یاری و حمایت قرار نگیرد.در حالی که بابک هماره یکتا پرست و پیرو آئین نیک

زردشتی بود .با توجه به نوع نگرش مزدکی ها و آئین های بخصوص غیر اخلاقی و نیز خرافاتی آنها ....

این افکار هیچگاه در قاموس بابک راهی نداشت و یا اصلا گام به مبارزه بر علیه متجاوز بیگانه عرب نمی

گذاشت و یا تفکر مزدکی اشتراک زنان که جز انحراف اخلاقی و تن پروری ببار می آورد که هیچگاه برازنده

شیرمرد آذربایجان نخواهد بود.حرمت و قداست ناموس سبب شده بود که بابک به جنگ بیگانگان برود.

و یا بر اساس آئین مزدکی با سلطه و رهبریت یک نفر بر دیگران مبارزه نمایئد!!در آنصورت یاران بابک

چون نگینی وی را همیشه در بر نمی گرفتندو تا لحظه آخر حاضر شدند که با جان شیرین خود ارجمندی

بابک و آذربایجان را بیمه کنند.اما نسبت دادن عقاید مزدک به سوسیالیسم بر می گردد به ذهنیت تقسیم و

مساوات که در آئین مزدک بود !ولی مزدک فرمان به غارت بی چیزان از اموال و ناموس دارا ها را صادر

می کرد و این را از اصول آئین خود می دانست و چنین طرز تفکری در قیاس با یک مکتب که مبتنی بر

آرمانهای کل جامعه که از روی مطالعات و براساس تئوری و عقیده علمی است را نمی توان با یک نظر

افراطی مریض که از فرط قحطی و گرسنگی مبادرت به سوء استفاده از احساسات و عقیده مردم در نشر

غارتگری بی عفتی مردم واجرای عقاید خود می کرده را به حساب عقاید سوسیالیستی گذاشت مگر نه آنکه

هرغارتگری و دزدی ناموس مردم را به حساب هیچ افکار و عقاید مترقی نمی توان گنجاند که مطالعه بیشتر

وجامع تر را از ما می طلبد.

از آئین به دین(دین بهی ) خرم دینان که نشات از آموزش و تعالیم آئین زردتشتی گرفته بود تنها فریاد بابک

بر تحریف عقاید پاک دین زردتشتی بود که بوسیله نارسائی تعلیمات موبدان با اصل دین زردتشتی موجبات

غصب اعراب بر ایران شده بودند.برخی موبدان قدرت دوست که آلوده مقام وپست های حکومتی شده بودند

در پیروزی عقاید غیر خدائی و نیز بنوعی سبب ساز تسلط اعراب بر ایران شده بودند و اعتراض بابک نه

بر اصل دین بلکه بر نحوه اجرای و نیز تحریفات و کوتاهی از آموزش موبدان بود.

بنابر این سعی نویسندگان عرب و یا ایرانی عربی نویس که خواسته اند بابک و قیام پرشکوه وی از روی

غرض ورزی به مزدکی نسبت بدهند بر می گردد به عظمت ضربه ای که بابک بر پیکر خلیفه و اعراب وارد

کرده بود و اگر هر کسی با هر ایده و آئینی و مذهبی به قداست قیام بابک ایمان آورده و یا در آن تاریکی

ظلمت اسلام و اعراب قیام وی طلیعه نوری بود که ایرانیان را بر گرد خود جمع کرده نشانگر مزدکی بودن

بابک نمی تواند باشد.

اما ابن ندیم در کتاب الفهرست در بحث راجع به بابک و آرمانهای او چنان راه بی عدالتی و خصمانه ای را پیموده که نشانگر اوج صدمات و آسیب های که سپاه اعراب از بابک خورده بود را می رساند چنانکه توهین به مادر بابک و تحقیر شغل پدر بابک و تحقیر مادر بابک و بوالهوس نشان دادن بابککه بیشتر شایسته مسلمانان می باشد نه ایرانیان . بابک که جزء احیاء

استقلال ایران و کوتاه کردن دست دشمنان این آب و خاک از گریبان مردم ایران آرزوئی نداشته در نوشته

های عرب( که متاسفانه به دلیل فقدان منابع لازم) چنین معرفی می شود.

و اما ما در نوجوانی با سگ ها مسابقه و بازی می دادیم بدین منظور که هر کس

بتواند با انداختن سنگ به سگ ها صدای سگ را بیشتر بلند می کرد آن برنده می شد و طبعا

هر سگی که ضربه شد یدی می خورد وق وق و زوزه بلندی سر می داد که بی

شباهت به نویسندگان اعراب و مسلمانان از عمق ضربه ای که از بابک دریافت

نموده بودند نیست.

www.khorramdin.org
www.babak-khorramdin.com
www.khorramdin.mihanblog.com
www.ariuoz.tk
www.ariuoz.persianblog.com

 



اتهام ارتداد به مجتبی سميع نژاد (مديار)

ارتداد!!خنده دار نيست؟گريه دار نيست؟ خجالت آور نيست؟ در چه دوره ای داريم زندگی می کنيم؟_ همگی حکم چنین اتهامی را می دانیم پس منتظر چه هستیم؟_ تومار برای آزادی مدیار _ رد اتهام ارتداد یک وبلاگ نویس زندانی توسط دادگاه ( مثل اينکه من چيزی رو درست نفهميدم! ارتداد بر اساس قانون مجازات اسلامی جرم نيست؟؟ ... احتمالا رضای عزيز هم اشتباه فهميده باشه(!!)‌: من موحدم ، تو آزاده ای ، مديار مرتد نيست ..._ مظلوميت مديار ، نوشته سعید نازنین_اگه سنگ کليه نداشتم، برمي گردم! ( نمايش کمدی به سبک خارجی!...ولی در حول مصلحت و آبروی نظام به سبک ايرانی!)...از پشت پرده اسد عزيزم که تازگيها نوشته های طنز خیلی خوبی رو مي خونم تو وبلاگش_آرش سيگارچی آزاد شد! (خيلی خوشحالم، امیدوارم موقتی نباشه و امیدوارم باز هم از این خبرهای خوب بشنویم)
ازوبلاگ شبنم
 

مطالب اخیر

آرشيو مطالب

آخرین اخبار


لیست تومارها

به نام آزادی و صلح  ، نامه گروهی از مدافعین حقوق بشر و آز ادی های اجتماعی در ایران
به : شورای حقوق بشر سازمان ملل، سازمان
های حقوق بشری

جلوگیری از اعدام جهت زمانی
نجات جان کبری رحمانپور
آزادی برای احمد باطبی

دادخواست قطع روابط ديپلماتيک دولت کانادا با جمهوری اسلامی را امضا کنيــد

به همه کارگران و مردم آزاده طومار اعتراضى کارگران را وسيعا امضا کنيد.

انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با هیچ معیاری شایسته نام یک انتخابات نیست

نامه سرگشاده شکوه ميرزادگي و اسماعيل نوري علا به کوفي عنان

دستگیرشدگان ناآرامی های اخیر کردستان باید فورا آزاد شوند

توماری برای آزادی کریم عامر وب‌لاگ‌نویس مصری

Stop Internet Censorship In Iran

To: UNHCR IRAQ Save Kianoosh Sanjari life

Petition to save Ashraf Kalhori from death by stoning

Arrest Saeed Mortazavi the Prime suspect in Zahra Kazemi's Murder

Please help end the mass killing of political prisoners in Iran

Stop deportation of Iranian web logist
No US Intervention in Iran

Stop Female Genital Mutilation

 

مجتبی سمیعی نژاد را آزاد کنید
جلوگیری از قتل و عام زندانیان سیاسی
اعتراض به طرح لغو تعطيلی ۲۹ اسفند و ۱۳ فروردين
حمایت از فراخوان ۲۵ مهر سندیکای کارگران شرکت واحد
سانسور وقیح است نه زن
تخريب بخش ۳۳ بهشت زهراه
نجات پاسارگارد، میراث فرهنگی نژاد بشر
دستگیرشدگان ناآرامی های اخیر کردستان باید فورا آزاد شوند  
اکبر گنجی آزاد باید گردد
برای آزادی ناصر زرافشان
برای آزادی اکبر گنجی
عدالت برای مجتبی لطفی

نجات جان سعید ماسوری
محکوم کردن حکم آرش سیگار چی
آزادی برای ایران
پناهندگان ایرانی مقیم اردوگاهی بکستر در استرالیا
برای نجات جان خالد حردانی و فرهنگ منصوری

به ختنه کردن زنان اتمام دهید
نامه سرگشاده برای نجات ژیلا ١٣ ساله
حمايت از زندانیان اعتصابی در ایران
از اعدام فاطمه حقیقت پژوه جلوگیری کنید
دفاع از کودکان افغانی ساکن ایران  
مخالفت با احکام ضد انسانی در ایران
اخراج پناهندگان افغان!  
نجات جان پيمان پيران

آزادی بیان همجنسگرایان
لیلا را از اعدام برهانیم  

لینک های دوستان


لینک های آذربایجانیم
خاتون
شمس تبریز
کانون زنان ایران
هفته نامه حیدربابا
یولداش
خبرنامه ستار خان
آذرسس
آزادی
آچیق سوز
آزاد تریبون
پیش به سوی آزادی
لینک های آذری دو
مرجع وب های آذری
خبرگزاری جوانان آزادی خواه
تبریز نیوز
ترکمن صحرا
آذربایجان آن لاین
وارلیق سسی
ازبیل تاپ
آذربایجان آنلاین
ساوالان
ترک ایران
بای بک سایتی
خبر گزاری آذر پرس نیوز
سوزوموز
مجله یورد
نوید آذربایجان
آذر سو
زهره وفائی
اوشاقلار باغچاسی
آراز آنلاین
منیم آذربایجانیم
ایلدریم
صمد بهرنگی
چوگور
آذرپادگان
گجیل سایتی
شهر تبریز
درنا سایتی
تریبون
دان اولدوز
حقوق بشر ترکمن صحرا

کلیه حقوق این وبلاگ محفوظ می باشد و استفاده از آنها با ذکر منبع مجاز می باشد و با تشکر از BLOGGER
Blogrolling
Yahoo 360
Gmail
Persiangig


صفحه اصلی وبلاگ
درباره بابک خرمدین
بابک خرمدین در یاهو 360
ایران پروکسی
آزاد زن خرمی
مبارز - کاوه خرمدین
تماس با بابک

فتو لینک ها

نگین را آزاد کنید

Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

زینب بایزیدی را آزاد کنید

هانا عبدی را آزاد کنید

روناک صفازاده را آزاد کنید

Save Akram

زندان پاسخ اندیشه عابد توانچه نیست

 

ترانه های ملی ، سیاسی


اعضای پن لاگ


سایت های خبری ، سیاسی


روزنه

ايسکرا
اخبار روز
روزنامه‌ی شرق
گزارشگران بدون مرز
خبرنامه دانشجویان ایران
حزب سوسیالیست ایران
آزانس خبری کورش
همبستگی
روشنگری
رادیو فردا
فارس نیوز
بازتاب
دریچه
عصر نو
صبحانه
سیاستمدار
ایران امروز
صدای ما
شهـروند
پیک‌نت
آزادگی
ایسنا
ایرنا
مهرنیوز
رویداد
امروز
بی بی سی فارسی
صدای آمریکا
نشریات دانشجویی ایران
شبکه خبری دادنامه
لومونددیپلماتیک
خبرنامه ای امیر کبیر
پیک ایران
گویا نیوز
وبلاگ خبري پن لاگ
مدیار
پنلاگ
تیر آخر
آزاد پو
آسمک
زنان ايران
رهایی زن
احمد باطبی
اعضای پنلاگ
تریبون فمونیستی
سازمان ملل متحد
موسسه صلح آموزى
سازمان عفو بين الملل
سايت انجمن حق زنان
مجمع جهانى شفافيت
نقض حقوق بشر در ايران
سایت دفاع از حقوق بشر
سایت دفاع از حقوق زنان
تاریخ و فرهنگ ایران زمین
انجمن دفاع از حقوق زنان
پنجره التهاب-آرش سیگارچی
سازمان پاسداران حقوق بشر
سازمان ديده بان حقوق بشر
کميته بين المللى عليه اعدام
زندانی سیاسی آزاد باید گردد
کمیته دفاع از زندانیان سیاسی
سایت غیر رسمی زهرا کاظمی
جامعه دفاع از حقوق بشر در ايران
آزادگی - مدافعین حقوق بشر در آلمان
بشریت - کانون دفاع از حقوق بشر در ایران