كمپين همبستگي با فرزاد كمانگر انتخابات فرمایشی باید تحریم شود گروه خرمیان



گروه خرمیان

  خجسته و فرخنده باد نوروز جمشيدی- فروزان باد آذر اهورايی



خجسته و فرخنده باد نوروز جمشيدی ـ فروزان باد آذر اهورايی
فرا رسيدن سبزی وشکوه جلوه ايرانی بر ايرانيان و پاکان جهان
شادباش می گوئيم.به اميد اهتزازپرچم باستانی شير خورشيد
نشان ايران زمين در سال ۸۴ و دفع رژيم نانجيب و بيگانه ملايی
آريو سراجی
بزودی سلسله مقالاتی در ارتباط باالگوی بی بديل مردانگی و آزادگی
بابک بزرگ را و جنايت ديگر رژيم در تخريب آثار ملی و جهانی قلعه بابک که
نماد مبارزه مردم ايران در برا بر اعراب مسلمانان متجاوز و نيز ياد آور شکست
وقيحانه مسلمانان ميباشد را در وبلاگ خواهيم نوشت.
اما سال جديد بد نيست يک خاطره شاد از دوران اسارت خود به دست
دژخيمان رژيم ملائی در سال ۸۲ را جهت انبساط خاطر ياران بازگونمايم.
بعد از سپری کردن انفرادی در اطلاعات تبريز به زندان تبريز روانه شديم
و در آنجا منظره عجيبی مشاهده کردم چرا که دو نفر زندانيان سياسی
کمتر از ۱۷ سال داشتند !!!! و پدر يکی از پسر های جوان نيز به تازگی فوت
شده بود بلاخرهروحيه در حد صفر بود!! پرسيدم برای چه دستگير شدين ؟
فقط به جرم ترقه در کردن!!!زير بد ترين شکنجه اطلاعات ناجا قرار گرفته بود
بعد چند روز که بنده در آنجا جا افتادم به فکر گرفتن جشن تولد رسيدن به ۱۷
سالگی اين عزيز گرفتيم؟ کيک ما بيسکويت و شمع ما چوب کبريت روی
بيسکويت !!!ولی همه با روحيه از چند تن اوباش و روسای زندانهم دعوت به
اين مراسم کرديم و يک نمايش با اجازه اين اوباش اجرا کرديم:
يک ملا و چند مامور رژيم و عده ای دانشجو قهرمان اصلی اين داستان بودند
داستان اين نمايش بدين گونه بود که بعد دستگيری چندين تن از دانشجويان
در زندان بخاطر شرايط غير قابل تحمل و شکنجه يکی از دانشجويان اعلام
همکاری با رژيم می دهد و به همه می گويد من به راه راست می خواهم
برم!!! همه دوستان با چشم بد به وی نگاه ميکنن وحتی بعضی ها با وی
صحبت هم نمی کنن!!
روز معرفی اين دانشجو به بقيه دوستان وی واينکه چقدر مورد رافت
اسلامی قرار گرفته و بقيه نيز بايستی چنين راهی را پيش بگيرند!!!
بلاخره دانشجوی جوان به روی سکوی سخنرانی درصبحگاه رفته وبعد از
معرفی خود اعلام ميدارد که ديگر حاضر نيست حتی به يک ايرانی و دوستان
خو د خدمت ارائه کند ولی حاضر است شبانه روز در خدمت تمامی ملا ها و
پاسبانها و حاميان رژيم باشد!!!!
ملائ و رئيس زندان به وجد آمده و ضمن تحسين اين جوان شغل و مهارت
وی را میپرسند!!!
جوان در جواب ميگود من غسال و مرده شور
هستم!!!

معرفي به دوستان
 

  مبارزه منفی مردم و انعکاس ضعف و عاجزی رژیم در چهارشنبه سوری


مبارزه منفی مردم و انعکاس ضعف و عاجزی رژیم در چهارشنبه سوری
در آئین بهی ایرانیان پاک آخرین چهارشنبه سال و مراسم بزرگداشت آن از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده واست.چرا که یاد آور ستیز روشنی و پاکی با پلیدی و شر سیاهی میباشد.
پس از غصب ایران توسط اعراب ایرانیان پاک و داهی با آگاهی از نادانی و نابخردی قوم شر اعراب مسلمان که روز چهارشنبه را نحس می پنداشتند با تجلیل این روز مبارزه علنی و آشکار با سیاهی اسلام را از همان اوان غصب ایران شروع کردند و جالب آنکه آنزمان نیز( مانند حالا که ایران عزیز ما توسط ادامه دهندگان اعراب غصب شده) مردم خود جوش اولا برای برپا داشتن مراسم اصیل ایرانی و همچنین در مبارزه نور علیه شر و سیاهی خونریز اسلام گامی بلند و پر افتخار نهادند .
مبارزه منفی که همانند پتک بر سر هر رژیمی غاصب و شر و جنایتکار مانند تندر نواخته شده.
رژیم جنایتکار و فاسد ملائی که سر سلسله و ادامه دهنده راه قوم شر سیاهی اعراب مسلمان می باشد در تقلای برای بیشتر ماندگار شدن از هر نوع جنایت بر علیه مردم ابا ندارند و در حالی که مردم نیز همانند نیاکان خود از هر فرصتی برای مبارزه علیه رژیم جنایتکار ملائی نهایت سود برده و در نهایت برنده نهائی
مردم بودند.مبارزه ای که هر سال بسوی اوج و شکوفائی و هدفمند شدن میرسد و همچنین درماندگی و عجز و بیچارگی و مستاصل بودن رژیم را نشان می دهد. آری مردم فهیم ایران بخصوص مردم همیشه سربلند و پر آوازه تبریز که خود تعیین کننده در مبارزه علیه رژیم بوده و میباشند این بار مردان و زنان و جوانان رهرو بابک !!! برگ افتخار دیگری را امضا کرده اند که هر کسی را وادار به تحسین کرده.
رژیم درمانده و بی آبروی ملائی از ترس مردم آذربایجان از چندین روز قبل با تخلیه پمپ بنزین مقابل دانشگاه و عدم ارائه سرویس به مشتریان و همچنین با کشیدن ورق آهنی بصورت نرده جلوی پمپ بنزین و گماشتن بیش از 40 مامور در آنجا با عنایت به اینکه پمپ بنزین فوق چسبیده به کلانتری میباشد و نیز گماشتن نیروی انتظامی بصورت دو ردیفه بر روی پل هوائی آبرسانی که به گمان خود مردم عاصی از ظلم و جنایت و فساد ملا ها را بتوانند کنترل کنند که خیال بس عبث بوده از ساعت 9 الی 9:20 در زندان تبریز بخصوص بند سه گانه با زدن قاشق به نرده ها به شادمانی و در واقع اعتراض به رژیم را نشان دادند.
اما جوانان دلاور شهرک نور تبریز در پارک اشکان و کوی لاله و مجتمع مسکونی صدف ومحله امامیه و
بچه های طالقانی وشاهگلی و یوسف آباد و عباسی و منجم و حکم آباد و خانه سازی و..... با شعله ور کردن آتش که مظهر پاکی و سوزاننده سیاهی ملا های فاسد و دزد و جا نی بود جلا ل و شکوه پر عظمت و شایسته آذری به همه نشان دادند. در پارک اشکان با سوزاندن نمادی از مترسک ملا ها و نیز با گرد زدن دور آتش و خواندن سرود "ای ایران..."شکوه دیگری به این مراسم مقدس و پاک ضد ملائی داد.
در فلکه بزرگ نور تعداد انفجار ها به حدی زیاد بود که بلاخره نیروی انتظامی عقب نشست.
در یک حضور دیگر در ولی عصر تبریز که خانم های زیادی در آنجا بودند بر اثر پرتاب یک ترقه توسط یک دختر بر روی ماشین 110 مردم هورا کشیدند و در آبرسانی و در عباسی و سیلاب جوانان بصورت دسته جمعی برای گرامی داشت مراسم بیرون آمده بودند و با ترکاندن ترقه های پر صدا نیروی انتظامی کاملا کلافه شده بود و صدای انفجار یک آن قطع نمی شد و تمام هوای بصورت دود آلود بود مردم در حال رفتن به آبرسانی بودند که ماموران مانع این کار آنها بودند و نیروی انتظامی بر روی پل زیر گذر استد شهریار تعدادی از جوانان را به جرم ترکاندن ترقه دستگیر کرد و لی همین کار رژِِیم باعث تداوم و استمرار در بر پائی جشن بطوری که در آبرسان در یک لحظه صدای چندین انفجار چندین ترقه پر صدا بلند شد و
بلاخره برنامه مراسم چهارشنبه سوری تا ساعت 11 ادامه داشت و بقول بچه ها اگر ترقه ها تمام نمی شد
تا صبح ادامه داشت و نکته جالب در اینجاست که رژیم از چند روز قبل با اتخاذ تدابیر برای مقابله با مردم آماده شده بود بطوری که آماده باش بودن تمام نیرو های رژیم و حضور شکوهمند مردم در این مراسم بود



آریو سراجی

معرفي به دوستان
 

  زردی من از تو، سرخی تو از من


زردی من از تو، سرخی تو از من

ما با همت بلندمان و با تيغ مظلوميت، برنده ترين برنده ها به جنگ ديو پليد ظلم خواهيم رفت، بايد از همين اينک شادباشمان گفت که ما را شکستی نيست. وه كه چه تماشايی است آنگاه كه شيشه عمر ديو بشکند.
هم ميهن نگاه کن، بهار بهار مظلومان است، چهار شنبه سوری از خانه برون آی، کمی همت، نوروزت را با هم ميهنان ستم ديده ات هرشب در کوی و خيابان و ميدان جشن گير، برقص و نغمه خوانی کن، به خداوند ايران که اهريمن پليد و نحس را تا پيش از سيزده بدر بزانو در خواهی آورد، از پس آن فرخنده بهاری در تاريخ سرزمينت آغاز خواهد شد!

ما زين پس دو وب سايت خواهيم داشت
http://www.hezbemihan.org/
http://www.hezbemihan.com/
 

  ره یکی است و جز این نیست "



محسن پزشکپور:
ره یکی است و جز این نیست "
انتقال حاکمیت به ملت
اکنون مدت هاست بحث پیرامون"جامعه وحکومت"محدود و محصور به بحث و گفتو میان مدعیان نرمش و سازگاری احکام شریعت با جامعه و یا "جزمی بودن" و "قاطعیت و انصراف" ناپذیری آن احکام از زندگی اجتماعی درمیان است.آنچه بدان عنوان صف آزادیخواه و اصلاح طلب داده اند براین نکته پامی فشارند که:احکام ناشی از حاکمیت شریعت وحاکمیت خداوندی است می تواندبریا زندگی مردم نرمش قابل تحملی دشاته باشد و یا حد استصواب"را نه درسطحی چنان شدید و غلاظ قراردهد و بخشی دیگر که برآنان عنوان راستگرا و محافظه کار و سنتی گذارده اند براین نظر هستندکه :حکومت از آن خداست وحکم خدا که همان حکم شریعت است نمی تواند درهیچ مورد کم وکاست پیدا کند .
درواقع هنگامی که نیک بنگریم و ازدایره ی تبلیغات وسیع و سمعی و بصری که هردو را یکجا و با قدرتی بی سابقه در اختیاراین دو طیف قرارداده اند موضوع را بررسی کنیم به این نتیجه می رسیم که این همه بحث وجدل تنها برای اثبات صحت و یا عدم صحت نظرات گروه های فرقه ای و یا به بیان دیگر برای حاکمیت فرقه ای می تواند مناسب ومفید باشد نه برای جامعه به مفهوم عام(چه جامعه ملی وچه جامعه بین الملل)و یا می تواند برای همان "حاکمیت فرقه ای" یعنی حکومت فرضی یک هیئت و میسیون خاص مذهبی مناسب باشد نه برای یک حکومت جامع به مفهوم مقوله تاریخی واجتماعی چه در"سطح ملی چه درسطح منطقه ای وچه درسطح بین المللی".
در اینجا به دنبال این مقال سریعا باید بیان دارم که هرگز مراد از آنچه بیان شد این نیست که:دین ازجامعه وحتی دین ازسیاست جدا باشد.مفهوم ذهنی جدایی دین ازجامعه و یا جدایی از سیاست مفهومی است کلاسیک ذهنی و شکست خورده که هرگز در هیچ یک از دوره های تاریخ اجتماعی نتوانسته مصداقی موفق پیدا کند.اگرهم حاکمانی بوده اند که خواسته اند دین و مذهب را از جامعه طرد کنند و یا بنای حکومت خود را برمبنای گریز از دین(دین زدایی)قرار دهند چنان حکومتهایی به ناچار برابر جامعه قرار گرفته اند و جنگ بین چنین حکومتها و ملتها تعارض و نبردی بوده است به ازهم پاشیدن و اضمحلال دورانی از تاریخ و حاکمیت ها انجامیده است.هرجا جامعه خودبه خود و بنا به اصل اجتناب ناپذیر نظام هستی بزرگ دارای یک سلسله معتقدات و باورهایی است این سلسله معتقدات و باورهای چه به اعتقاد ما الهی باشند و چه غیر الهی با هم و یکجا برای جامعه مذهب و دینی را بوجود می آورند .اکنون از جنبه های کلی معتقدات اجتماعی (اعم ازمذاهب الهی و یامذاهب غیر الهی )
سخن نمی گوییم بلکه به این نکته توجه می دهیم که درهمه ی جوامع از ملتهای بزرگ و تاریخ گرفته تا قبایل به اصطلاح بدوی چهار اصل زیست فردی و خانوادگی که همان اصول چهرگانه احوال شخصیه باشد (تولد-ازدواج-طلاق-فوت)که باید موضوع و صیت و ماترک را هم (آنچه از متوفی باقی می ماند برآنها اضافه نمود از جمله مواردی است که لا محاله از نوعی قوانین شرعی وعرفی وموضوعی تبعیت می کند هیچ جامعه ای درهیچ کجای جهان و در هیچ مقطعی از زمان و مکان نبوده و نیست که بی نیاز و فارغ از این مقررات و باورها بوده باشد.
مجموعه ی چنین باورها و نظامات ودستوراتی به اضافه ی تفکرات انسان درارتباط با نظام هستی بزرگ است که آنرا دین می نامند و وقتی دین بنا به ویژگی های خاص ملتها تبدیل به مذهب شد دین و مذهب آن جامعه را بوجود می آورد که هرگز از پیکره و نظام اجتماعی جدا نتواند بود.
اکنون ببیش ازاین به بحث این مقال نمی پردازم. در میدان این بررسی است که حکومت گران و قانون گذاران می باید جامعه رابا توجه به نیازهای تاریخی و شرایط زمان ومکان آن وبا توجه به چنین مبانی عقیدتی سروسامان دهند و بسوی کمال رهنون شوند اما آنچه مسلم است این نوع باورها چه در کل جامعه بشری چه جوامع منطقه ای ازجهان وچه درجامعه ملی بطورمطلق از کلیت وقاطعیت برخوردارنیست.
هم بدین سبب است که در تارخی جامعه بشری ملتها به عنوان مقوله هایی تاریخی و اجتماعی بوده و هستند ولی باورهای آنان در موارد گوناگون به شکلهای گوناگون درآمده است.
بدیهی است حفظ و پیوند این باورها با یکدیگر از جمله ضروریات صیانت یک ملت است که کمترملتهایی از توجه به این موضوع حیاتی برخوردار بوده اند.ملت ایران ازمعدود ملتهایی است که حفظ این توالی فرهنگی وعقیدتی را نموده است بنابراین آنچه به عنوان مقوله دولت و حکومت برای یک جامعه و بخصوص بریا یک ملت مطرح می باشد مقوله ای ست دیگر وجدا از مقوله ی دین و مذهب.دولت و حکومت بنا به تناسب زندگی ملتها به طور قطع باید چونان جامعه دین و باورهای دینی (اعم از الهی و یا غیر الهی )داشته باشد اما هرگز دولت و حکومت که باید چونان چتر فراگیرجامعه در بعد ملی منطقه ای و بین المللی باشد نمی تواند و نمی باید دولت و حکومتی صرفا مذهبی باشد.
دولت و حکومت اگر بخواهد به دولتی غیرمذهبی و یا لائیک تبدیل گردد تمام رشته های فرهنگی ومعنوی جامعه را که تاروپود موجودیت ملت است ازهم خواهد پاشید و هرگاه بخواهد تبدیل به دولت وحکومت صرفا مذهبی گردد جامعیت و بایستگی لازم را برای مدیرت اجتماعی و رهبری آن درجامعه بشری ازدست خواهد داد.
پس چه باید کرد؟
راه همان است که تاریخ به ما نشان داده است. براساس احکام جهان شمول هستی بزرگ ملت به عنوان واحد اصیل جامعه است. درچنین طیفی ازشناخت حقایق ملت که مقوله ای عام تر از مردم است نماینده وادامه دهنده ی راه و اصول نظام هستی بزرگ می باشد.ازبدوتاریخ جامعه بشری تا کنون اراده ی حکومت و اجرای اصول در جامعه بشری به ملت ها سپرده شده است پس حکومت وحاکمیت ازآن ملتهاست درزیرچترحاکمیت ملت همه ی اقوام و پیروان و دیگرباورهای اجتماعی زندگی به دور از دغدغه و ستم کشیدگی را خواهند داشت در چنین شرایطی حکومت بیان کننده ی ارداه ی ملت خواهد بود که این همان اراده ی خداوندی است.
بنابراین راه جز این نیست که: هرچه سریعترحکومت از حاکمیت فرقه ای به حاکمیت ملت انتقال یابد این است راهی که ما را بسوی رفاه و سعادت رهنمون خواهدشد.پس همه ی گروههایی که درآن طیف قراردارند چه به اصطلاح اصلاح طلب وچه سنت گرا وچه دگراندیش نامیده شوند درسویی قرار دارند و معتقدان به حاکمیت ملت در سویی دیگر .
به هوش باشید که دچار وسوسه های تعارض هایی ظاهر فریب این طیف های ضد حاکمیت ملت نگردید .
پاینده ایران
محسن پزشکپور-تهران
 

  حزب میهن



درخواست ياری از جوانان برومند هم ميهن !سايت ما از درون ايران کاملآ مسدود شده و ديگر کسی قادر به ورود نمی باشد.
ما از فرزندان خوب ايران خواهش کرده بوديم که مطالب و مقالات ما را در سايت خود قرار دهند تا دوستان ما از روند کار ما آگاه گردند.آزادشو سايتی است که در حال حاظر با لطف و محبت تمام در اين مورد بما ياری ميرساند.از ساير عزيزانی هم که حاظر به کمک بما هستند تمنا داريم آدرس وب خود را بوسيله ايميل برای ما بفرستند تا در سايت حزب ميهن قرار دهيم.

برای ورود لطفآ بر روی لوگوها کليک


آريو سراجی http://www.geocities.com/ariuoz/ahmad.html
با توجه به اينکه ايميل آدرس اصلی حزب دچار اشکال گرديده، خواهشمنديم برای هر گونه تماس و يا فرستادن مطلب از اين پس فقط از آدرس زيرين استفاده فرماييد:
mihaniran@hotmail.com
يک فيلتر شکن خوب http://panahjoo.freesuperhost.com
www.khorramiyan.blogsky.com
 

مطالب اخیر

آرشيو مطالب

آخرین اخبار


لیست تومارها

به نام آزادی و صلح  ، نامه گروهی از مدافعین حقوق بشر و آز ادی های اجتماعی در ایران
به : شورای حقوق بشر سازمان ملل، سازمان
های حقوق بشری

جلوگیری از اعدام جهت زمانی
نجات جان کبری رحمانپور
آزادی برای احمد باطبی

دادخواست قطع روابط ديپلماتيک دولت کانادا با جمهوری اسلامی را امضا کنيــد

به همه کارگران و مردم آزاده طومار اعتراضى کارگران را وسيعا امضا کنيد.

انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با هیچ معیاری شایسته نام یک انتخابات نیست

نامه سرگشاده شکوه ميرزادگي و اسماعيل نوري علا به کوفي عنان

دستگیرشدگان ناآرامی های اخیر کردستان باید فورا آزاد شوند

توماری برای آزادی کریم عامر وب‌لاگ‌نویس مصری

Stop Internet Censorship In Iran

To: UNHCR IRAQ Save Kianoosh Sanjari life

Petition to save Ashraf Kalhori from death by stoning

Arrest Saeed Mortazavi the Prime suspect in Zahra Kazemi's Murder

Please help end the mass killing of political prisoners in Iran

Stop deportation of Iranian web logist
No US Intervention in Iran

Stop Female Genital Mutilation

 

مجتبی سمیعی نژاد را آزاد کنید
جلوگیری از قتل و عام زندانیان سیاسی
اعتراض به طرح لغو تعطيلی ۲۹ اسفند و ۱۳ فروردين
حمایت از فراخوان ۲۵ مهر سندیکای کارگران شرکت واحد
سانسور وقیح است نه زن
تخريب بخش ۳۳ بهشت زهراه
نجات پاسارگارد، میراث فرهنگی نژاد بشر
دستگیرشدگان ناآرامی های اخیر کردستان باید فورا آزاد شوند  
اکبر گنجی آزاد باید گردد
برای آزادی ناصر زرافشان
برای آزادی اکبر گنجی
عدالت برای مجتبی لطفی

نجات جان سعید ماسوری
محکوم کردن حکم آرش سیگار چی
آزادی برای ایران
پناهندگان ایرانی مقیم اردوگاهی بکستر در استرالیا
برای نجات جان خالد حردانی و فرهنگ منصوری

به ختنه کردن زنان اتمام دهید
نامه سرگشاده برای نجات ژیلا ١٣ ساله
حمايت از زندانیان اعتصابی در ایران
از اعدام فاطمه حقیقت پژوه جلوگیری کنید
دفاع از کودکان افغانی ساکن ایران  
مخالفت با احکام ضد انسانی در ایران
اخراج پناهندگان افغان!  
نجات جان پيمان پيران

آزادی بیان همجنسگرایان
لیلا را از اعدام برهانیم  

لینک های دوستان


لینک های آذربایجانیم
خاتون
شمس تبریز
کانون زنان ایران
هفته نامه حیدربابا
یولداش
خبرنامه ستار خان
آذرسس
آزادی
آچیق سوز
آزاد تریبون
پیش به سوی آزادی
لینک های آذری دو
مرجع وب های آذری
خبرگزاری جوانان آزادی خواه
تبریز نیوز
ترکمن صحرا
آذربایجان آن لاین
وارلیق سسی
ازبیل تاپ
آذربایجان آنلاین
ساوالان
ترک ایران
بای بک سایتی
خبر گزاری آذر پرس نیوز
سوزوموز
مجله یورد
نوید آذربایجان
آذر سو
زهره وفائی
اوشاقلار باغچاسی
آراز آنلاین
منیم آذربایجانیم
ایلدریم
صمد بهرنگی
چوگور
آذرپادگان
گجیل سایتی
شهر تبریز
درنا سایتی
تریبون
دان اولدوز
حقوق بشر ترکمن صحرا

کلیه حقوق این وبلاگ محفوظ می باشد و استفاده از آنها با ذکر منبع مجاز می باشد و با تشکر از BLOGGER
Blogrolling
Yahoo 360
Gmail
Persiangig


صفحه اصلی وبلاگ
درباره بابک خرمدین
بابک خرمدین در یاهو 360
ایران پروکسی
آزاد زن خرمی
مبارز - کاوه خرمدین
تماس با بابک

فتو لینک ها

نگین را آزاد کنید

Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

زینب بایزیدی را آزاد کنید

هانا عبدی را آزاد کنید

روناک صفازاده را آزاد کنید

Save Akram

زندان پاسخ اندیشه عابد توانچه نیست

 

ترانه های ملی ، سیاسی


اعضای پن لاگ


سایت های خبری ، سیاسی


روزنه

ايسکرا
اخبار روز
روزنامه‌ی شرق
گزارشگران بدون مرز
خبرنامه دانشجویان ایران
حزب سوسیالیست ایران
آزانس خبری کورش
همبستگی
روشنگری
رادیو فردا
فارس نیوز
بازتاب
دریچه
عصر نو
صبحانه
سیاستمدار
ایران امروز
صدای ما
شهـروند
پیک‌نت
آزادگی
ایسنا
ایرنا
مهرنیوز
رویداد
امروز
بی بی سی فارسی
صدای آمریکا
نشریات دانشجویی ایران
شبکه خبری دادنامه
لومونددیپلماتیک
خبرنامه ای امیر کبیر
پیک ایران
گویا نیوز
وبلاگ خبري پن لاگ
مدیار
پنلاگ
تیر آخر
آزاد پو
آسمک
زنان ايران
رهایی زن
احمد باطبی
اعضای پنلاگ
تریبون فمونیستی
سازمان ملل متحد
موسسه صلح آموزى
سازمان عفو بين الملل
سايت انجمن حق زنان
مجمع جهانى شفافيت
نقض حقوق بشر در ايران
سایت دفاع از حقوق بشر
سایت دفاع از حقوق زنان
تاریخ و فرهنگ ایران زمین
انجمن دفاع از حقوق زنان
پنجره التهاب-آرش سیگارچی
سازمان پاسداران حقوق بشر
سازمان ديده بان حقوق بشر
کميته بين المللى عليه اعدام
زندانی سیاسی آزاد باید گردد
کمیته دفاع از زندانیان سیاسی
سایت غیر رسمی زهرا کاظمی
جامعه دفاع از حقوق بشر در ايران
آزادگی - مدافعین حقوق بشر در آلمان
بشریت - کانون دفاع از حقوق بشر در ایران